Saaremaa

Juuni 2017, 3 päeva

buss Tartu-Kuressaare-Tartu: 10.-
buss Kuressaare-Kämpingu-Kuressaare: 1.60
majutus Mändjala kämpingus 2 ööd: 25.50

Kokku: 37.10

Vahelduseks välismaa reisidele tekib aegajalt võimalus külastada põnevaid kohti ka Eestis. Järjekordselt saan enda ahvatlemises süüdistada Luxexpressi, kes viis liini Tartust otse Kuressaarde enda super mugavate bussidega ning eelmüügist ostes lihtsalt niivõrd soodsate piletitega. Kuidas saaks küll sellist võimalust kasutamata jätta?! Täiesti juhuslikult oli mul töö juurest võimalik saada ka mõned vabad päevad ja nii ma teele asusingi. Sel korral otsustasin ma täielikult puhata, seega jätsin oma raske kaamera koju ning pildistasin hoopis telefoniga. Kvaliteedivahe tõttu võtan järgmisteks seiklusteks kaamera ka kaasa.

praam

Suur eelis bussiga mineku osas on see, et ei tule mõelda praamijärjekordade ega piletite ostu peale.

1

Kuressaarest olen ma vaid korra elus  läbi sõitnud, seega oli põnev seal uudistada. Vaid mõne tunniga sai väga palju ära nähtud.

2

3

3.2

Majutuse broneerisin ma üsna viimasel hetkel, kui www.booking.com teavitas, et minu Saaremaal viibimise ajal on Mändjala Kämpingus võimalik just niivõrd soodsalt peatuda. Transpordi leidmisel Kuressaarest Mändjala kämpinguni abistas mind lehekülg: http://www.bussipilet.ee/ . Kui taksoga on võimalik see teekond läbida hinnaga alates 15 eurot, siis liinibussiga saab Kämpingu peatusesse hoopis 80 sendi eest.

mändjala

Kui ma nüüd ausalt ütlen, siis minu jaoks ideaalne puhkus koosneb komponentidest : üksinda olemine, männimets, vaikus ja rahu ning meri. (Üksinda olemise võib vahel asendada ka väga hea seltskonna vastu.) Mändjala oli selles osas minu jaoks justkui paradiis, sest kõik need punktid said seal täidetud ning isegi vihmane ilm ei suutnud seda hubasust rikkuda.

4

5

kiik

6

Leave a comment